hallo zemme ich bin 27i & sueche en bookclub oder allgemein bookfriends in ruum züri, wo ähnlichi büecher wie ich uf englisch lese tüend. ich han im jahr 2024 epe 40 büecher glese (nöd so viel wie die einte oder andere booklovers) und bin völlig id romantasy welt drikheit - acotar, tog, fourth wing, plated prisoner series, legacy series etc.. sehr booktok-inspired ich weiss, but i love it
falls epert connecte möcht, so es buech zeme lese möcht oder allgemein sich über theoriene oder insta reels/tiktoks ustusche wöt, let me know! wür mich freue
Bookclub Zürich / Bookfriends generell
[ehemaliger Benutzer]
Ich läbe für RomantasyChum usem Rum Züri
Lis aber alli Büecher im Moment uf Dütsch.
Connecte uf Insta vlt?
[ehemaliger Benutzer] heey ja sehr gern, ha dich uf insta gfunde & dir e afrag gshickt
@"amyreads
Hallo ich chum au us züri. Ich lese au gern Fantasy bücher. Ich lies meh bücher in dutsch aber ich startä jetzt mit englisch bücher.
hät sehr intresse neu lüt kännä lernä.
Bookisch grüsse
Noëlle
Heii
Ich bin au 27i und us Züri, grosse Fan vo Romantasy und historical Romance Büecher. Ich liese ebefalls alli Büecher uf Englisch. Wär interessiert ah dim Buechclub. Chasch dich gern per Insta bi mir melde (isabelle.gebhardt) Liebe Gruess, Isabelle
- Bearbeitet
amyreads sehr gern, heisse uf insta genau glich wie da liise aber uf dütsch und nöd uf englisch
Hallo bin d Maria, wird das Jahr 27 und möcht mi gern aschlüsse.